Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

torsdag 31 maj 2012

Moster Elin & Anders


För två helger sedan, innan jag hade hunnit bli så väldigt sjuk, så kom moster Elin och Anders hit på besök från Västervik. Moster var väldigt ivrig över att få träffa Lova och det blev kärlek mellan dem direkt. Vilken tur för Lova att vi kommer bo närmare Västervik snart så hon får chans att träffa sin moster ofta. Mjukis-tummen på bilden var en av fin-presenterna hon fick.
(jisses, när jag ser dessa bilder så ser jag att hon vuxit massor sista två veckorna!)

Nu till helgen kommer äntligen mamma & pappa (mormor & morfar) till Gävle. Dem har otåligt  väntat på att jag ska piggna till och orka ta emot dem. Ser fram emot detta besök!


Anders & moster Elin


2 kommentarer:

  1. Det var nog kärlek vid första ögonkastet.
    Längtar tills vi ses! Kram

    SvaraRadera
  2. Myyyyys <3 Åh vad jag blir sugen =P Bebisar har en förmåga att stanna tiden en stund =) Så mycket kärlek... "Tumme-dockan" är ju bara för söt! Älskar såna =) Skickar massor av styrkekramar till mamman.

    SvaraRadera