Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

tisdag 1 maj 2012

Mera bebis-köp

I eftermiddag är det varit linne på balkongen som gällt för mig, men korta stunder för jag är så varm av mig just nu. Har vart det under senare halvan av graviditeten.

Vi har också vart och köpt babyskydd (bilstol) av en kompis till mig så nu är den på plats i bilen och väntar på Loka :) hihi, tänk att vi nu kommer åka runt med barnstol. Känns fortfarande ovant att tänka sig in i situationen. Måste säga igen att jag blir lika exalterad varje gång vi skaffar något till henne!
Bild från BRIO










Vi valde för ett tag sedan att lägga pengar på en ny vagn (också brio) men har varit mer ekonomiska med andra grejer. När det gäller spjälsäng så har vi målat om en gammal som vi fått och bara köpt ny madrass, och bilstolen blev som sagt inköpt begagnad, dock i mycket bra skick.

Nej nu ska jag ta på mig förklädet och svänga ihop pizza. Vår hemmagjorda brukar bli ruskigt god. Hoppas solen håller sig uppe någon timme till så det kan bli middag på balkongen. Jag älskar verkligen vår balkong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar