Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

onsdag 30 maj 2012

Återbesök


I eftermiddag har jag vart på återbesök på sjukhuset.
Började med att jag vart så trött av att ha gått från bilen och åkt hiss upp, att jag näst intill svimmade på en sköterska så dem fick lägga mig ner och springa och hämta juice. Kan ha berott på min konstanta hunger. Sen jag började amma har jag inte vart mätt längre än typ en kvart, det är sant. Är så hungrig att jag inte vet vad jag mer kan äta.

I alla fall så visade proverna idag att sänkan hade gått ner massor, hurra! Blodvärdet var fortfarande lite sådär, dock ingen katastrof men jag ska ändå gå och få järnsprutor på hälsocentralen 2 ggr/v ett tag för att få lite fart på det.

Annars har Lova och jag haft en bra dag hemma. Vi fick besök en stund av Sara & Sara som kom med en jättefin barbapappa-body :)
I morgon kommer Nina och hälsar på. Jättekul att få besök nu efter så lång tid instängd i sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar