Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

torsdag 3 maj 2012

Byggplaner



Tomten på ön där vi ska bygga ser ut ungefär så här i dagsläget.
Inte mycket till trädgård so far, men Fredrik röjde en hel del ris och mindre träd när vi var nere i påskas. Han har dessutom knåpat ihop ritningarna för huset som känns riktigt bra så nu jämför vi offerter från olika leverantörer för att se vart vi kan få bäst pris.  
Själv blir jag mest engagerad när det kommer till husets insida så det är tur att mannen lagt tid på starten. För tid tar det! Jag ska nog inte klaga om jag får laga ett par extra middagar då och då. Han gör en väldans massa annat bra för oss. Tänk vilket kap jag gjorde den dagen jag bokade in en lunch med honom i Sandviken och vi sågs för första gången. Det är dock en annan historia som vi tar en annan gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar