Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

onsdag 2 maj 2012

3 jobbdagar kvar



Jag är nyss hemkommen från en intensiv men givande jobbdag. Har hunnit med att hälsa på flera av mina konsulter, ha ett par lönesamtal, varit på kundlunch, och slutligen haft en intervju på kontoret. Sådana här dagar svischar förbi otroligt fort och jag påminns om vilket roligt jobb jag har. Samtidigt känns det skönt med nedräkning. Jag jobbar bara 3 dagar till. Därefter har jag tänkt ta det lungt en vecka och njuta av egentid innan vi blir tre här hemma. Jag hoppas inte att jag går över tiden för länge för det känns alldeles lagom att vara hemma en vecka innan förlossningen. Ska jag gissa så tippar jag dock på ankomst någon gång mellan 15-18 Maj. Har massa sammandragningar som gör att magen drar ihop sig till en stenhård klump. Enligt barnmorskan är det kroppens sätt att öva sig inför det som väntar :)

3 kommentarer:

  1. Jag tror 15 maj! Då blir hon en Sofia som jag:)

    SvaraRadera
  2. Tänk att det snart är dags!!
    Snart är jag mormor!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat in på din fina blogg.
    Det ska bli så roligt att följa dig nu både sista dagarna,
    av väntan och sedan. Vi vet hur underbart det är alltihopa.

    SvaraRadera