Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

onsdag 23 maj 2012

Börjar tröttna nu...

Jag tror jag är ganska tålig, gjorde tex förlossningen helt utan smärtlindring men nu börjar jag bli riktigt trött på att spendera dagarna i sängen. Var och tog prover idag ihen och HB har gåt upp till ok nivå men sänkan hade ökat lite igen och febern är kvar med toppar på 39 sedan en vecka nu. Ska ringa hälsocentralen imon och be om annan form av antibiotika för denna verkar inte bita på mig.

Hoppas ni andra njuter av vädret, det ser underbart ut ute.. Jag längtar efter att få ta ut Lova i vagnen och efter att få visa upp henne för världen.

2 kommentarer:

  1. Ush och fy för att må dåligt efter förlossningen. Jag hoppas snart du piggar på dig ordentligt. Förstår precis dina tankar och känslor.
    Njut av att vara mamma och ta hand om dig och hela din familj. Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  2. Klart du gör! Att vara vissen direkt efter är verkligen inge kul =( Ska skicka massa med go energi åt ditt håll Anna och hoppas på att du piggnar till typ Nu! Kram på dej och hälsa till finaste dockan från mej <3

    SvaraRadera