Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

onsdag 9 maj 2012

Klippt & slingad och redo för förlossning


Har tillbringat 2,5 h hos Linda på Drottningsalongen och nu när min vedervärdiga utväxt är borta är Loka välkommen ut när hon vill. Som sagt räknar jag inte med att ha tid med några långbesök hos frisören de närmaste veckorna efter födsel så därmed var jag orolig att inte hinna innan det var dags, men nu så :) Skönt att bli lite ljusare när det är vår tycker jag.




Loka sträcker och vrider och vänder på sig så mycket så ibland ser magen ut som en vanställd femhörning.

- Vad väntar hon på egentligen? sa Fredrik igår.
:)

Gravid v.39
Men hon kommer nog ut när hon är redo. Jag tror inte på att hålla på att springa i trappor och putsa fönster för att skynda på, utan jag tror det är bättre att låta kroppen sköta sig själv. Har jag väntat så här länge kan jag väl vänta lite till (men inte för länge ;)
Någon som har en gissning på ankomst-datum?

4 kommentarer:

  1. Åhh vilken helt underbar mage Anna!! =) Kan inte låta bli att bli sugen! Tror som du på att bara ta det lilla lugna. Bebben Loka kommer när hon vill i alla fall. Vila sej i form ska man göra =) Fin du blev i håret! Loka kommer bli stolt när hon ser dej <3 Ps. Jag gissar... nån gång i slutet av nästa vecka. Ska vi säga Fredag?! Fredag blir bra =)

    SvaraRadera
  2. Snyggt håret blev!!!!

    Shit vad du är gravid!

    Jag tror 15:e!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du blev!
    Jag har ju tippat den 23:e (mormors födelsedag)förrut men det verkar långt tills dess. Det blir nog lördag nästa vecka.

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Jag skrev här igår men det verkar inte ha fungerat för mig... Va roligt att du börjat blogga igen, underbart för mig som tyckte så mycket om att läsa din blogg förut!
    Stort grattis till bebben i magen, vad härligt för er!! Nu har du en trogen läsare här, ska bli kul att läsa om bebis, flytt och allt. Stor kram!

    Ps. Jag gissar på 20/5. =)

    SvaraRadera