Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

fredag 11 maj 2012

Första besöket på jobbet

I går fick jag ett mess från en kollega som bjöd in mig till fredagsfrukost på kontoret :) Mycket trevligt. Vi brukar svänga ihop frukost ibland och jag som redan tröttnat på att vara hemma blev givetvis jätteglad så jag knallade dit kl.8. Det blev vadslagning om när Loka kommer anlända så till listan från igår läggs följande till:




På tavlan fattas ett bud på 23:e Maj från Maria också.
Fler som vill gissa?
Pappa och Anne, ni borde väl komma upp med något datum?

Det börjar bli spännande!
Jag har dock en envis förkylning som klängt sig fast på mig sedan drygt två veckor tillbaka. Därmed hoppas jag nästan att hon väntar någon vecka till med att titta ut för då kanske snor och hosta hinner ge sig. Känns ju lite svårt med den där andningen när jag låter som en gammal rökare då jag andas in genom näsan. Vill helst inte snora på henne när hon kommit ut heller.

Men då påbörjar jag dag nr 4 som mammaledig utan att vara mamma då. I går blev det 8 matlådor och en plåt chokladmuffins till frysen. Får se vad som händer idag :)

3 kommentarer:

  1. Vad effektiv du är! Smart att fylla upp frysen innan. :-)

    Jag gissar på 20:e maj! :-)

    SvaraRadera
  2. Såklart ska jag gissa på ett datum,va ju nära att pricka rätt på bebbin som kom senast.Så om du kan vänta 8 dagar till: 19/5 blir min gissning!<3

    SvaraRadera
  3. Jag tror på söndag den 20 maj. Då hinner du bli frisk från förkylningen innan det är dags.

    SvaraRadera