Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

måndag 30 april 2012

Trevlig siste april!


Bilder från gårdagens korvgrillning. Jag hade så mycket sammandragningar så magen var som en stor hård vattenmelon. Det går inte fort för mig att promenera i spåret nu inte.
Längtar efter löpturer som går så där lätt att kilometrarna bara flyger förbi men det får vänta ett tag. Framförallt lär det ta lite extra tid att få till den där flygkänslan ;)

Ikväll blir det grillning hos några vänner. Jag har precis förberett potatissalladen. Är starkt emot alla färdiga köpe-alternativ. Hemmagjort ska det va!

Ha en trevlig Siste April nu!
(eller valborg som det kanske vanligtvis heter men jag är f.d. lunda-student och då är det bara
siste april som gäller för namn på denna dag.)




2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut! Vilken fin "kanonkula" du har!
    Ha en fin Valborg eller siste april som du säger.

    SvaraRadera
  2. Å vad härligt o gott det ser ut!

    Haha jag håller med mamma, jättefin kanonkula!!!!:)

    SvaraRadera