Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

torsdag 19 april 2012

Jag kommer hem

Jag slutade blogga för 1,5 år sedan och har nog egentligen ända sedan dess saknat ett forum att skriva i, så nu börjar jag igen. Det är så mycket som händer i mitt liv framöver. Jag och min bågskytt ska flytta från Gävle, vår lilla tjej förväntas snart komma till världen och jag ska lämna både jobb och vänner för att börja något nytt.

Just nu är allt mest väntan och längtan. Det är små oanvända bebiskläder i en låda och mängder med husritningar på köksbordet men i sommar går flyttlasset mot Kalmar. Då ska jag fylla håret med saltvattenvindar igen, göra utflykter på ön och så snart huset är klart på andra sidan sundet ska jag odla egna kryddor och blommor och så ska jag ta långa promenader med vagnen och njuta av att vara ölänning på riktigt igen.

Lägg till bildtext



1 kommentar:

  1. Min förra kommentar kom
    Inte med ?!?! Roligt att du börjat blogga igen. O stor din mage blivit sen i påskas:) längtar massa jag med nu!!!!!!!!!!!'

    SvaraRadera