Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

tisdag 24 april 2012

Magstatus v.37


Magbilder från idag, 3 veckor från beräknad förlossning.
Min garderob börjar bli ganska liten. Jag är i deperat behov av nya skor men det är knöligt nog att få på sig skorna en gång om dagen så jag pallar inte pusta och stöna i skobutikerna. Är även i desperat behov av nya kläder men det känns onödigt att lägga massa pengar på nytt nu när kroppen kommer se helt annorlunda ut om ett par veckor. En tredje sak, som jag dock ska göra något åt, är behovet av hårfix. Jag har bokat klipp-och sling-tid veckan innan BF så jag är hinner bli fin innan bebis kommer. Räknar nämligen inte med att ha tid att tillbringa 3 h i frisörstolen de närmaste veckorna efteråt.

Jag har fått höra att jag har liten mage för att vara så nära the big day. Jag har inte något att jämföra med men jag tycker den räcker som den är och bebisen får i alla fall plats därinne. Den får sig en smäll av kylskåpsdörren då och då trots att den inte är alltför stor. Jag glömmer liksom att den är där.



...Jämför jag med v.8 så har den vuxit endel ändå :)
Tjejen sprattlar runt som en liten virvel och jag hoppas att hon hittar ut i tid så jag slipper gå över tiden allt för länge.

v.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar