Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

fredag 27 april 2012

Även de små behöver ett gym


I dag har jag blivit avtackad på jobbet. Jag jobbar en vecka till men nästa fredag kommer många vara ute på annat håll så det blev mysfrukost idag, vilket var alldeles perfekt. Med motiveringen att eftersom jag är en sådan energispridande träningstok så måste även min bebis bli något liknande, därmed fick jag ett superfint babygym :) Finns tom en liten benpress i den :)
Visst är det fint!!

Nu längtar jag ännu mer tills Loka kommer! Tänk när hon kan ligga där och pilla på den skramlande dinosaurien och bita i prassellapparna, lyssna på den lilla skramlan och vara alldeles dundersöt.


Men nu är det fredag! Jag har köpt jordgubbar på torget (spanska sådana får duga så här års, annars är jag rätt kräsen och föredrar öländska) och gör mig redo för en Anna-kväll. Fredrik ska nämligen iväg på annat skoj.

Trevlig helg! Håller tummarna för finväder! 

4 kommentarer:

  1. Klart tösen ska ha ett gym! :) Så fint!

    Åh JA håller med, de öländska jordgubbarna är godast!!

    Trevlig helg Anna!!

    SvaraRadera
  2. Fint gym:) men dom tog min ide som första present till Loka!:(

    SvaraRadera
  3. Det var en kul och passande present till en Anna-baby.

    Jag väntar nog på de Öländska jordgubbarna

    SvaraRadera
  4. Elin, tur att du inte hade hunnit köpa något då! Du kommer säkert på något annat fint.

    Ja öländska jordgubbar är de bästa!

    SvaraRadera