Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

måndag 22 oktober 2012

Lugnet efter stormen


Helgen har rusat förbi! I lördags åkte vi till Lovas vilda kusiner i Nässjö och på söndagen fortsatte vi till farmor i Mullsjö där det hölls kalas för Lovas farbror. Under ett par timmar befann vi oss i en tornado av kusiner, sysslingar, farbröder, tårta och bus. Lova skrattat så mycket att hon sedan var helt slut och somnade på stört i bilen på väg hem.
Konstigt nog fick jag inte med mig ett enda foto från helgen. Bilden ovan är från Lovas och mitt morgonmys. Jag har världens bästa väckarklocka och är numera bortskämd med mysiga morgonar varje dag. Vaknar av joller och skratt och möts av världens största leende :)

Denna veckan kommer det föresten hända stora grejer! På onsdag kommer huset!!! Stommarna levereras i block och ska pusslas ihop under tre dagar. Om allt går enligt planerna så kommer det stå ett hus på plats, tätt och låsbart på fredag! Coolt! Därefter ska det färdigställas, vilket uppskattas vara klart 19:e april. Jag kommer hålla mig i krokarna både ons, tors och fre för att filma och fota så jag återkommer med bilder.

Ha en trevlig måndag!


1 kommentar:

  1. Vi tycker det blir så spännande o kommer också följa utvecklingen nere på manetstigen! Jag har också lovat att skicka kort till dem som inte råkar vara på plats! spännande tider!

    SvaraRadera