Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

måndag 10 september 2012

En dag i går och för ett år sedan

 
 
Jag älskar soliga höstdagar med klar luft och blå himmel!
I går var just en sådan dag och jag vill då bara suga in naturen så mycket det går.
Efter en runda med ärenden tog vi oss ut till Stensö i Kalmar för att leta upp motionsspåren.
Jag har saknat Hemlingby i Gävle som har de bästa löpslingorna jag någonsin sett
men jag måste säga att naturen kring Stensö nog var ännu vackrare.
 
 
Slingor precis in till vattnet

 
Denna gång blev det ingen löpning men en härlig promenad med kaffepaus i solen.
Riktigt underbart att få andas höstluft och bara få vara!
 
 
På kvällen invigde Lova sin nya matstol.
 
Titta jag kan sitta!

Nu blev det såå mycket roligare när mamma och pappa skulle äta.
 

En mycket nöjd liten dam vid middagsbordet.
Men hon får allt vänta lite till med egen mat.

 
Och så var det dagen idag för ett år sedan...
 
10 Sep 2011
Grattis på förlovningsdagen!
 

1 kommentar:

  1. Så otroligt söt liten tjej ni har! Det är ju så spännande när nya saker upptäcks.
    Theo var med superglad när han fick komm upp och sitta i stol =)

    September är en fin månad.

    SvaraRadera