Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

onsdag 19 september 2012

Det är gott att sova




Häromdagen sov en trött Lova 2,5 h i sträck mitt på dagen (!). Det är fantastiskt hur söt hon är när hon sover. Jag kan sitta långa stunder och bara titta när hon ligger och andas sina små andetag. Hon börjar även bli ganska underhållande när hon är på bushumör och har just upptäckt "titt-ut-leken". Fredrik och jag kan skratta så vi gråter med henne ibland :) 

I går gick vi bort till en annan öppen förskolan än den vi brukar gå till. Jag hade spanat in att de skulle ha babycafé där på tisdagar och tänkte det kunde vara kul med lite variation. Lova sov när vi kom dit och vaknade först under sista sången vid sångstunden, som var en avslutande disco-dänga som de små fick digga till. Ni skulle se Lovas ansiktsuttryck när hon vaknar under denna discosång, slår upp ögonen och får se 35 andra bebisar runt omkring sig! Oslagbar min, haha!

Nu ser vi fram emot 3 oktober då Malkars gym börjar med mamma-baby-träning! Lova och jag ska såklart vara med!

1 kommentar: