Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

lördag 24 november 2012

Stundens tystnad


Jag älskar verkligen min familj men så här en lördagsmorgon när Fredrik åkt och handlat och Lova sover är det rätt skönt att få vara själv en stund i tystnaden och dricka kaffe.

Jag funderar på om Lova alls kommer vilja krypa någon gång. Hon är betydligt mer intresserad av att stå och hoppa. Om hon får hålla i våra fingrar så tar hon redan små steg framåt på egen hand. Jag tycker dock inte att hon behöver lära sig att gå alltför tidigt så jag vill helst inte att hon tränar för mycket på det där... Hon är ju bara drygt 6 månader.

Visst är hennes röda byxor fina?! Jag köpte dem på en sån där My&I-kläderträff (http://www.meandi.se/) hos en kompis. Oftast tycker jag kläderna brukar vara så dyra på sådana där träffar men jag fastnade för dem här byxorna som har en nalle som sticker upp ur fickan så det fick bli ett par sådana i alla fall. Det är lite bagy-häng på dem och mudden går att vika upp så hon kan växa åtminstonde 10 cm utan att dem blir för små. Dessutom går resåret i midjan att justera.

Nu inväntar vi farmor & "farfar" som kommer på besök över helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar