Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

fredag 9 november 2012

Hjälp jag kommer inte ner!

Lova och mormor

I dag är Lova och jag på öland hos mamma och pappa. Lova äääälskar att vara hos mormor och morfar! Så fort hon får se dem skiner hos upp och gör så små glädjetjut. Vi har nog en av världens gladaste ungar. Att höra en bebis skratta högt så hon får hicka är helt oemotståndligt. När det är ens egen dotter blir man bara genomlycklig.

Jag var nere en runda vid huset tidigare. Det har inte hänt så mycket på bygget denna veckan men golvskivorna är på plats så det går att gå upp på övervåningen, vilket jag gjorde. Det var bara det att sedan kunde jag inte ta mig ner... Stegen var minimal och ginglig och dessutom fick jag lite svindel så nej det gick bara inte. Jag fick helt enkelt ringa mamma och säga "hjälp jag kan inte komma ner!". Efter en stund kom assistansen så nu är jag hemma igen :)

 

 
Fredag igen då... Nästa vecka hoppas vi att takpannorna kommer på plats!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar