Milstolpar


13 Maj 2012 föddes vår underbara lilla Lova

tisdag 3 juli 2012

Jag är liksom hel här


Även om jag hade fått önska fritt så hade jag inte bett om mer än det här.
Havet i ögonvrån, vindarna som gör vad de vill med mitt hår, vackra Öland med nära och kära alldeles intill och så min alldeles egna underbara lilla familj. Allt på samma plats.
Jag är liksom hel nu.




Även Lova gillar söder. Sista två veckorna har hon börjat le och skratta vilket gör att ett mammahjärta nästan svämmar över av värme.

Så här glad är jag på Öland hos mormor och morfar!

Lova och jag är nu själva på Öland och myser hos mamma/mormor och pappa/morfar några dagar när Fredrik jobbar. I eftermiddags var Fredrik och jag på möte med Mörbylånga kommun angående bygglovet. Spännande, nu börjar det snart hända grejer!

3 kommentarer:

  1. ÅH Anna jag bara ler när jag ser bilderna och läser vad du skriver. Vilken lycka! Du strålar!

    Kram till Öland!

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är på den vackra stranden och vad det är bra att ni har kommit hit nu.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint inlägg! Öland är verkligen bäst! Och det ska bli så roligt att få träffa lilla Lova!

    SvaraRadera